luni, 10 decembrie 2012

Tu unde iti asezi sosetutele pentru cadouri iarna aceasta?

Azi dimineata a fost rece afara, semn ca iarna si-a intrat in drepturi. Am observat ca beculetele pentru sarbatorile de iarna au fost si ele instalate in parcuri , pe strazi. Tot ce mai lipseste din tablou este zapada.

Era devreme cand am ajuns la servici, asa ca m-am gandit sa ma delectez cu un ceai cald la flacara magica a semineului electric.

M-am asezat langa semineul electric 3D Lincoln. Cu o mantie ce infrumuseteaza focarul prin aspectul  de piatra, semineul electric Lincoln este unul din preferatele mele. Este un semineu electric de apartament cu dimensiuni reduse potrivit chiar si pentru camera mea de 18 mp.

Majoritatea clientilor nostril care locuiesc la apartament si nu dispun de un living spatios il indragesc.
Un semineu mai mic ca dimensiuni,  prevazut cu acelasi sistem patentat de flacara 3D marca Dimplex , cu busteni finisati manual si cu jaratic autentic astfel ca oricine va crede ca aveti un semineu real. Focarul electric de semineu  este prevazut cu aeroterma  pentru incazire cu 2 trepte de reglare a intensitatii caldurii.

Anul acesta imi voi aseza sosetutele  pentru cadouri deasupra flacarii  unui semineu electric si il voi astepta pe Mos Craciun. In felul acesta stiu sigur ca desi focul poate ramane aprins peste noapte ,sosetutele nu se vor arde, iar Mosu’ nu se va mai murdari de cenusa pentru ca semineul electric nu are nevoie de cos de fum.

Pana data viitoare sa ai parte de multa caldura si …”Let it snow, let it snow, let it snow…”



Un comentariu: